Обладнання, що було витрачено для виконання підключення клієнта є власністю компанії ТОВ ”Рівненські оптичні мережі”. Обладнання, що є власністю компанії підлягає поверненню, у
разі якщо абонент не користується послугою терміном більш як 1 міс. з будь-якої причини (відключений за борг або призупинив користування за заявою). Якщо клієнт не буде користуватись послугою терміном більше ніж 1 міс., та не
має можливості повернути обладнання та матеріали компанії, у такому разі абоненту треба виконати гарантійний платіж у розмірі собівартості обладнання на рахунок компанії. Гарантійний платіж буде зберігатись на рахунку
компанії до моменту відновлення послуг або повернення обладнання. У разі повернення обладнання гарантійний платіж повертається за вимогою клієнта у повному розмірі на його реквізити. У разі відновлення послуг
гарантійний платіж зараховується на особистий абонентський рахунок клієнта.
Обладнання, що було витрачено для виконання підключення клієнта є власністю компанії ТОВ ”Рівненські оптичні мережі”. Обладнання, що є власністю компанії підлягає поверненню, у
разі якщо абонент не користується послугою терміном більш як 1 міс. з будь-якої причини (відключений за борг або призупинив користування за заявою). Якщо клієнт не буде користуватись послугою терміном більше ніж 1 міс., та не
має можливості повернути обладнання та матеріали компанії, у такому разі абоненту треба виконати гарантійний платіж у розмірі собівартості обладнання на рахунок компанії. Гарантійний платіж буде зберігатись на рахунку
компанії до моменту відновлення послуг або повернення обладнання. У разі повернення обладнання гарантійний платіж повертається за вимогою клієнта у повному розмірі на його реквізити. У разі відновлення послуг
гарантійний платіж зараховується на особистий абонентський рахунок клієнта.